HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

OMFGBBQ!

2009.04.28. 11:42 zsebnyusz

Ma egy olyan bókot kaptam, hogy még. Ráadásul nőtől! °A°

Egyik közösségi szájton (nem, nem a MIMIn meg nem is a fapados verzióján) ilyen kommentet kapok:

Szerintem nagyon szép vagy,és hasonlítasz egy színésznőre,a neve Eliza Dushku.

WTF?! Persze azonnal Google. Az első reakció: OMFGWTF UR LYING!
Aztán jobban belenéztem a talált képekbe, és bezony akadtak ott olyanok, amikre rá merem mondani, hogy hasonlítunk jópár vonásban:
Egy.
Kettő.

Erre meg csak szeretnék hasonlítani. :D De a szemünk és a homlokunk rettentően ugyanaz. Vagy csak bebeszélem? :) Mit gondoltok? Ha találtok még bizonyosságot a hasonlóságra, szeretettel várom.
 

4 komment

Címkék: lol miegymás énénén elsehiszem

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr281091176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hósötétke 2009.04.28. 21:20:56

Ööö... a hölgyet én csak a Jay és Néma Bob visszavág című filmből ismerem, de ott olyan a szerepe, hogy ne csodálkozz, hogy nem Te jutottál róla eszembe...:P. De egyébként aláírom, egyes vonásaitok valóban hasonlóak. /én meg arra várok, hogy majd egyszer elmagyarázd az Olsen-lányt...XD/

Pippi 2009.04.29. 22:41:38

hát nemtudom... szerintem Te sokkal komolyabb vagy, kevésbé csitris az arcod (mindezt pozitív értelemben)... Ez a spiné olyan tuning-tinidíva formájú, Temeg olyan Magyar Asszonyállat:D És ez így jó. Max a szemöldökötök hasonló:)

Petruschan 2009.05.01. 15:00:31

Jééééééééééééh!!! Ez a csaj játszott a 'Hajrá csajok' c. vígjátékban, Kristen Dunst-al együtt. Pom-pom lányokat alakítottak. Sztem viszont nem hasonlítasz rá drága. ^^""

Don_Jay 2009.05.01. 16:23:13

Szerintem max a szemetek hasonlít egy kicsit, de nem hiszem, hogy szeretnéd a hasonlóságot, amikor Dushku ilyen képet vág: www.sorozatjunkie.hu/2009/02/28/gyepe-barbie/ (legfelső kép).
süti beállítások módosítása