HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

Ki mint vet, úgy arat

2009.01.19. 14:36 zsebnyusz

Gáz ez a cím, de mit tehetnék, a vizsgára felkészülés lerohasztja az agyam, és még csak nem is élményes formában (ti. mint azt a barátaim teszik).

Szóval tanulgatok, de nagyon nehezen. 2 vizsga van még egymás hátán, de az eszem már máshol jár... persze, a következő bulikon, hogyafenébene, meg azért felelősségen is. :)

Még január elején írtam, hogy feladogattam hirdetéseket, hogy korrepetálnék/fordítanék. 1-2 fordítói dolog összejönni is látszott - aztán nem lett belőle semmi. Mivel vizsgákra készültem, pillanatnyilag nem hatott meg annyira. Aztán egyre jobban. Azzal kezdtem időmet eltölteni két tanulás között, hogy veszettmód kerestem az (ingyenes) magántanár-hirdető oldalakat. A két legismertebb talán a tutimagántanár és a tanárbázis, (nomeg talán a diáktanítók), de míg előbbi nemhogy drága, de alig szolgál infóval 1-1 magántanárról, a második meg még drágább, igaz, itt infóban nincs hiány, de nem is tűnik olyan látogatottnak. (A harmadik meg, no, kicsit bonyolult, irányítanak, ők kezelik a pénzed/életed, engem ez fusztrálna, plusz ott meg csak egy név vagy a többi 1000 mellett, igen kicsi a valószínűsége, hogy pont rád kattintanak.)

Ezek a szájtok (főleg a legelső) nagyban reklámozzák, kinn vannak nagy csomó helyen a hirdetéseik (amit 1-2 helyen én is alátámasztani láttam), meg ott vannak (számomra kétes eredetű) levelek elégedett magántanároktól. Hogy jaj, ingyenes oldalakon 2-3 új tanítvány/ félév volt, meg blabla.

Én úgy kezdtem neki, hogy kezdőtőkém nincs, ezért ingyenes oldalakkal próbálkozok, és nekem igenis az a 2-3 ember is sokat számítana. Jelentem, miután kb. 7 ingyenes magántanárközvetítőbe beregeltem, és vagy 4-5 helyen adtam fel apróhirdetést (ebbe a fórumok is beletartoznak), alig egy hét alatt öten érdeklődtek! Na mi ez kérem ha nem ACHIVEMENT, csupa nagybetűvel? (Tegyük hozzá, egy érdeklődő eltűnt, de a többi néggyel le tudtam egyelőre fixálni a dolgokat.)

Nagy tanárnéni-lázban égek, ami talán érthető, hisz szinte mindenkinél más a feladat, 2 embernek komoly tantervet kell készítenem, és így elég nehéz a tanulás, ha közben ezen agyalok. :D De az élmény (és a pénzsóvárság XD) hajt belülről, arra meg külön büszke vagyok, hogy 3 nap alatt letudom ezt a 4 tanítványt (és ebből a 3 napból egyelőre egy sem hétvége...). Szorongok kissé, mivel szerdán lesz az első órán, utána pénteken rögtön kettő, és ezektől eléggé félek, hogy megfelelek-é a követelményeknek (a 4. ember nem para, legalábbis most XD). Nagyon remélem, nekik is eredményesen tudok majd magyarázni, mert azt hiszem, eddig sikerült (Ed! Tudom, majd lassan beszélek :D).

Btw, Ed!!!!!!!! Hát nem egy tüncimókus???? Szinte mindig elfelejtem hallgatni, de amikor megteszem, levesz a lábamról a hangja (olyan... nem anti-élet mély dörmögés, mint a suliban... vajon miért? :D). És volt olyan cukor, hogy beolvasta az SMS-em is a Dabas Rádióba, juhééééé. :D

Jaj és: költöztem. 19. kerből a 8.-ba. :D Legjobb környék, Népszínház utca itt egy köpésre! XD
Tegnap zajlott le meglepően rövid idő alatt. A lakást alapjában véve szeressem, csak két komoly gondom van: sötét, és a kisebbik része kész JÉGVEREM. De a másfél szobát kényelmesen feéfűti a konvektor, aztán majdcsak enyhül az idő. Ma délelőtt a nap is sütött! Most már tuti beborult, nomeg én legközelebb csak sötétedéskor érek ki. :P

Szóval velem minden rendben - hálistennek. Csak ez a két vizsga menjen már le...

1 komment

Címkék: barátok diákmunka énénén happytimez otthonkám

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr31888522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tanarbazis 2015.10.02. 16:42:04

Sziasztok!

A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu

Keress tanárt vagy jelentkezz Te is tanárnak! Kérünk oszd meg, mert másnak is szüksége lehet rá!

Like: www.facebook.com/tanarbazis
süti beállítások módosítása