HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

Homok a szééééhééélbeeeen...

2008.10.25. 21:40 zsebnyusz

Utálom ezt a számot. Szinte mindig ez megy, ha bekapcsolom a rádiót. Fuck.

Csak egy kis összefoglaló a hétről, mert a Pippi Drága megkért reá.

Szal hétfőn volt ez az ominózus Halloween-party, amin kb. ketten (ti. a Pippivel) voltunk beöltözve szép feketeségünkben. Ő pórázzal, én neccharisnyával dobtam a megjelenésen. Bár nem büszkélkedtünk önmagunkkal sokáig, látván, hogy a kisebbséget alkotjuk... elhúzódtunk Pippi két férfiú ismerősével (s gamergeekkedtünk egy sort) később meg Veronika is megérkezésre került, és bezony elfogyott ott nem kevés alkohol. Előkerült a kisebbségi komplexusom, miszerint én két kézzel merem csak megfogni a nagy söröspoharat, mert félek, hol elejtem egyébként... D:

Az este további része az alkohol áldott mámorába vész, de csináltunk ott nagyon jó partit magunknak, ez megmaradt. Valahogy hazavánszorogtam, de csodával határos módon másnap friss és fitt voltam - még Norbi komának is tudtam különórát tartani fonetikából, majd egy előadást is megtartottam a délután folyamán. Jó vagyok vagy jó vagyok?

Aznap délután átvettem tök zsír áron egy IPOD shuffle-féleszerű kis zajládát (kisebb mint egy gyufásskatulya :o ), azóta boldogan használom.

Szerda megint bandulós nap volt, reggel Ednek különóra (pénzt kéne ezért szednem...) majd Vercivel egy kis tanulgatás, óra, jókedélyű ebéd a Pippivel együtt egy kis "zsidózással" és Csekő bunkósági szellemével megfűszerezve, mely állandóan a fejünk fölött lebegett. Aztán én elléptem egy pót-fülhallgáért, majd vissza.
Érdekes kép fogadott.
Bölcsészek (meg zenészek, művészetisek...) a Múzeumkertben... hát igen, piálnak. Beszálltam már én is, mert nem járja kimaradni. :D
Kicsit később jött a teaház, MP3/telefon általi zenemutogatás, pici PSP-játék engedélyezés Ednek - de hamar feloszlottunk. Pippivel úgy gondoltuk, lelkizünk még 1-2 órácskát a Határ úton, mer' az olyan random. De nagyon jó volt, ezúton is köszönöm neki.
Aztán haza, épp egy L'amour jelenetet zavarhattam meg főbérlőmnél, mert hím volt nála, de olyan hulla voltam, hogy nem érdekelt. Ágy.

Másnap reggel hirtelen ötlettől vezérelve megcsináltam az oldalam dizájnját. Csak úgy, reggelire. Kódolgattam is egy adagot, de nem vittem túlzásba. Mosás (magamé+ruháké) kajacsinálás, közben rádióhallgatás, hogy/mint van az a balhé (ami ugye nem volt).

Besetétedett, hát felkerekedtem barátnőmékhez, mert másnap mentünk Bécsbe. El is értem hozzájuk, útközben láttam pár gonosz csuklyásmanót, de se Molotov-koktél, de utcakő nem szállt az irányomba, szal nyugi volt. Barátnőméknél egyetemista éhségem próbáltam leplezni azzal, hogy lassan ettem (a háromfogásos vacsit!!!!! *nyááál*) de ő azért észrevette, nem normális, hogy a levesnél két csirkeszárnyat is csutkára szopogattam XD
Úgy jóllaktam hogy még, pihi-puha ágyban aludtam, király volt. Másnap kora reggel fel, nyolckor indulás. Ne túlzok, ha azt mondom, a kb.  3órás odaút minden percét kihasználtuk. Petrus barátném és húga, a Szilvi, hatalmas arcok, nagyon imádom őket, szétröhögtük az agyunkat (meg még a szülők is szórakoztak, lol). Benn Bécsben nem voltunk túl sokat, akkor is inkább a ruhaboltos nézelődés ment (jaj mert ez ilyen vásárlós út volt alapból), majd irány a Schopping Center Süd (ami utóbbi, ugye, delet jelent németül). Itt aztán egyből (pontosabban ebéd után) betéptünk Petrussal a képregényboltba, és durva adag mangával lettünk (vagyis a Petra, mert egyrészt nekem vett ajándékba, másrészt itthoni eladásra vett) gazdagabbak... vagy 40 perc múlva. Tök jó választék volt, Guy Fawkes maszk meg minden mi kell, magyarok is szép számmal (őket nem vettük meg :D).
Ezután az elkerülhetetlen ruhaboltolás. Majd Petrus rádumált egy durván szexiálos/nőcis/kibajó fekete szövet télikabátra, amiben TÉNYLEG jól nézek ki. Nosza, ő is vett egyet, ami RENDKíVÜL jól állt neki. Míg ezt megtette, mi kinn vártunk rá a Szilvivel a kocsiban, és fogadtunk, azt veszi-e meg vagy másikat... :D
Hazafele lightosabb volt, 2óra alatt megjártuk, énekeltünk ezerrel (Abbát meg Vámpírok báljából gyöngyszemeket, ó és a Downtownt :D), meg pilledeztünk. Estére még meg lettem hívva ott aludni (nem kellett ringatni), másnap (vagyis ma) reggel fel, reggeli, majd előbb vissza az albiba, majd (az új kabátban feszítve) haza. Huh.

Holnap meg megyek a németek elé (inkább mögé, mert mennek már elfelé ...), hogy mégis meglessem őket, mifélék, valsz tavasszal úgyis én megyek ki anyám helyett a csereprogram keretében.

Ja és szüneeeet! Be van tervezve nagy csomó film/anime/manga maraton, rajzolás ezerrel, jaj meg sajna olvasmány olvasás és jegyzetelés is...

2 komment

Címkék: barátok egyetem kirándulás énénén

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr16731767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pippi 2008.10.25. 21:58:33

Csuhajja. Eseménydús jómadár vagy ám Teis, Szívem:)

Petruschan 2009.03.06. 12:04:01

DANCING QUEEEEN, WE ARE THE DANCING QUEEN, oh, yeaah!!! :DD Nagyon király volt Bécs!! ^^ jah, és cuki pasikat a sztrádán kihagytad szivi :P
süti beállítások módosítása