HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

Ikszedik bejegyzés

2009.11.07. 19:44 zsebnyusz

Lehúz az élet, no nem anyagilag, hanem inkább lelkileg. Pedig pont ma ettem egy olyan jó fokhagymás lángost, hogy még. És még minden mellett is túl sokat gondolkodom.

"Elveszteném az eszem már, mert a szív úgy fáj ilyen IQ-nál; inkább lennék a kis butád, aki felnéz rád."

De attól félek, a csoki-féle boldogsághormonra már immunis vagyok. Ne tessék félreérteni, nem szomorú vagy depis vagyok én, Verci, neked üzenem, mosolygok sokat és elhiszem, hogy pozitívan kell mindenhez hozzáállni - nem csak elhiszem, teszem is. Pénzem van, egészséges vagyok, mindenem megvan. Majdnem.

Vagy inkább túl sok is egyes dolgokból. Le kéne már állni erről az állandó agyalásról, mert nem bírom, megőrülök, és elkötelezni magam egyfelé. Ami nem forgat fel lelkileg. Ami nem rengeti meg a magamba vetett hitemet, bizalmamat és szeretetemet. Ami nem ábrándít ki szép csendben és alattomosan.

A szürke hétköznapok megnyugtató monotonsága az én mentsváram, egy-egy jó gyrossal és óriásMilkával fűszerezve. Tök jó munkát kaptam. Ha nem lenne ez a fene eszem és az örökös elgedetlenségem, boldog is lehetnék.

Szeretném hinni, hogy zseni vagyok aztán azért nem megy ez a lIfE v2.1, de ahhoz meg nem vagyok elég elborult.

Bárcsak már megkapnám azt a rohadt nagy pofont az élettől, ami visszazökkent ahhoz a nőhöz, aki nyáron voltam.

"Csak két tragédia eshet meg egy emberrel élete során. Az egyik az, ha nem kapja meg, amit kíván, a másik az, ha megkapja."

4 komment

Címkék: filó énénén

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr661507755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petruschan 2009.11.08. 11:44:26

Az tök normális, hogy ebben a korban az ember - legyen az fiú vagy lány - sokat töpreng az élet kérdésein. Túl sok a kérdés és túl sok a lehetséges válasz rá. Lényeg, hogy legyen kivel beszélni róla. Mert ha nincs, előbb - utóbb úgy fogod érezni magad, hogy menten megfulladsz.

Pippi 2009.11.09. 23:43:18

:slapppp:

itt van a pofon ideje (és helye) -online....

Muci, Ninára jó hallgatni ám;) Ő a pozitív gondolkodásmód egyik megtestesítője szerintem^^

Bleed · http://csakos.blogol.hu/ 2009.11.14. 09:46:48

Főleg akkor lesz rossz, ha nem találod meg önmagad, arra gondolok, hogy a jelek szerint picit változtál nyár óta, és ez nem jó.

Petruschan 2009.11.16. 14:34:07

@Bleed: szerintem nem változott rossz irányba. Amúgy meg a változás kell, különben egyhangú lesz az élet. ;-)
süti beállítások módosítása