HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

"For preetie leidee I give ten caemel!"

2009.07.13. 18:46 zsebnyusz

Mindig is szerettem az akcentusokat, nagy kedvenc a brit, a német (mikor angolul beszélnek) most az arab/török is hozzácsapódott.

Ja, nem haltam ám meg, csak azért írok. Pedig épp meghalhattam volna, mert már 3 hete nem kaptam meg a magam vasárnapi Star Wars animated adagját. :( Mindig közbejön valami.

Ja és hogy mivel foglalkozok mostanában szabadidőmben, én, az érett bölcs.ész. Tanulok törökül. Mindenféle módszert megragadva, ami van... szép az Internet, aki keres, talál alapelven akármilyen könyvhöz/hanganyaghoz hozzájuthatsz, tulajdonképpen bármilyen nyelven. <3

Tegye fel (virtuálisan is) a kezét, aki szerint a "gülüm" ijesztő, sőt taszító szó. Nekem spec a "gülü szemű"-t invokálja. Tehát duruzsolhatja ezt nekem akármilyen szépen egy török individuum, hiszen azt jelenti, "rózsám", ami, valljuk be, szép és dicséretes bók/becézés, engem a hideg rázna ki. Na jó, mondjuk külföldinek a "rózsabimbóm" szó is ijesztőként hathat. O.o

Vagy egy népdal átirat...? Tatlı gülüm, szívem kedvese, hallod hív ev şarkı...

Rájöttem, hiányzik az egyetem. Legjobb lenne, ha évközben lehetne kivenni a nyarat, mikor már nagyon eleged van az egészből. Mondjuk arra a pénteki 40°C közeli csúcsra kíváncsi leszek.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr681244276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hósötétke 2009.07.14. 11:11:04

Én már azért aggódtam, hogy hova tűntél ennyire... De ezek szerint minden rendben - csak tanultál. :P Nem semmi erkölcsi szilárdságról hivalkodik (magyarul mondva meg vagy huzatva - nyár van!! sütetni kell a pocit a napon gey jó krimi társaságában!!), én is gondolkoztam hasonlókon, de végül nem tudtam magam rávenni...
De írj többször!

Pippi 2009.08.18. 21:50:18

de nemá, hogy nemíííírsz.... csatlakozom Hósötétkéhez: többször!:D Tudoooom, minden dolgod van, de azt mind-mind szívesen olvasná egy lelkes rajongótábor!;) Én meg majd élőben, bibiiii:D
süti beállítások módosítása