HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

Yaoi, wtf, awgawd, miért?

2009.06.07. 17:41 zsebnyusz

Igen gyerekek, tudtátok, hogy ez is el fog jönni. Kell a yaoiról is egy posztot írni mert így megugrik a látogatottság nagy kérdőjellel állok a dolog előtt manapság.

Yaoi, az Olin Lexikon meghatározása alapján: japán animékben és mangákban előferdülő (haha), férfiak közti testi kapcsolat, sokszor érzelmekkel spékelve. Bezonyám, buzulás, ha gonoszak (és realisták) akarunk lenni.

Kössünk ki itt valamit: nem vagyok homofób. Semmi gondom ezekkel az emberekkel IRL (=Való Élet Vazz). Voltam ám kinn tavaly a melegfelvonuláson is, ennyire menő vagyok (igaz nem önszántamból, nem tehettem mást, ha le volt zárva az Andrássy, én meg Petrusommal a Deákra mentem volna :P)! IRL, ha nem előttem intézik a konkrét szexuális életük, nem zavar (igaz, ez a heteró párocskákra is abszolút igaz). Tehát a homofób mocskolódásokat itt el is vágnám egy mosolyogós "FUCK OFF"-al azok felé, aki épp készült beírni az "OMG U SHULD BURN IN HELL HAT'R BICCS!" kommentjét.

Na de nézzük ha nem IRL homoszexualitásról van szó. Nem tagadom, régebben, mint a kislányok többsége (lawl) nem vetettem meg, bár kőkemény supporter/shipper nem voltam egyáltalán, legainkább csak a haverok agyának húzására használtam fel egypár szaftos kommentet.

Most úgy érzem, a Hetalia fandome-hoz való csatlakozással megint visszaléptem az "életbe" (szeptember óta elég elhanyagoltam a fangirlséget, építgettem az életem, de c'est la vie, mindig megszívat az élet), és mellbevág, mennyi yaoival kell szembesülni. Mert a hardcore fangörlök ám ontják és támogatják a yaoit, mint emo-kiccsaj a Suicide Kittyt.

Újra és újra, mikor keresgélek képeket, történeteket, felnyögök a gép előtt. Már nem a gyönyörtől, hanem a kétségbeeséstől.

MIÉRT?

Miért kell tehetséges rajzoló/író lányoknak ENNYIRE erőltetniük a dolgot, ott is meglátni a Y-t ahol NINCS? Az egy dolog, hogy mindenkinek saját joga (shaddup, ez az én blogom), nekem meg jogom van elgondolkodni az alapvető paradoxonán a dolgonak.
Tehát.

1. Ezek a lányok (nem nők...) általában fiatalabbak, nagy esetben 11 és 25 év között (életkor növekedésével ált. csökken a konkrét szexualitás istenítésének mértéke...) vannak. És igen, nagyjuk heteró ám.

2. Ahogy Jonná mondaná, ezek a kislánykák soha nem fognak f@szt majd a kezükbe. Ez gonosz, soviniszta, minden igazságtartalom nélküli, de oltári LOL, ezért beírtam. :D Van azért ezeknek általában életük, de vagy hatalmas személyiségi törésük van, vagy... vagy nem tudom. Ha én egy jóképű férfit nézek (legyen az 2 vagy 3D), nem azon gondolkodom, "De jól nézne ki egy másik hapival." O________o

3. Yaoi fangörlnek nincs olyan, hogy "férfibarátság". Sem "férfirivalizmus". Csak szex van, vagy hate-szex. Ez ultra-sekélyes, annyira, hogy már nem is lol, hanem headshot. (Bocs, ezt kellett.) Utálom, ha valaki a testiségre bontja le az emberek oly széles érzelmi palettáját.

4. Petrusommal néha elővesszük a témát, nem tudunk vele hova jutni. Belegondolunk, elgondolják ezek a lánykák általában, mi is történik KONKRÉTAN egy ilyen aktus során...? Na igen, a szerelemnek semmi sem szab gátat, a záróizmok sem...
Vicces, hogy a konkrét aktust nagy százalékban csak derékig látjuk, izzadnak, lihegnek, hú. (férfiolvasók, elnézéseteket kérem ha vizuális típusok vagytok) Ilyenkor komolyan elgondolkodom, volt-e a becses hölgyeménynek valaha ilyen ANALitikus élménye, felfogja-e, mi is ez, hogy is megy, mert nem olyan romcsi-momcsi az ám. Nem véletlen, hogy bár hentaiban bővelkedik a paletta nagyon mindentmegmutató darabokkal is, yaoiból (HÁLA ISTENNEK) nem nagyon látni ilyet. Rossz szembenézni az igazsággal vagy mi?

5. A bilit tegnap borította ki valami. Szeretem az ecchi doujinshi-ket (finoman erotikus tartalmú rajongói képregény), megfigyelni, hogy oldják meg a karaterek közti kapcsolat szorosabbra fűzését (főleg ha a rajzolás is szép, akkor még ihletnek se utolsó), egy fiú-lány párosnál ez nekem édes.
No, a minap találkoztam egy, borítója alapján ígéretes darabbal, meg is örültem. Belenézek, hát MI EZ. Adott két férfikarakter, alapjáraton (eredetiben) mindkettő vicces, aranyos, nem túl jó kapcsolat köztük, de ez adja a humort.

Itt: az egyik férfi NŐVÉ változott. Tényleg. (Doujin POWA.) És úgy történt meg az eksön. Kedvenc részem talán, mikor mindkét srác (merthát a női külső mögött férfi agy vala) megállapítja: "A lányok azért nagyon édesek."

VAT. DA. FÁK.

Nekem itt vesztette el a yaoi az értelmét. Azért a képregényben az eksön után visszaváltozott a férfiú, s mostmár emígy is megtörtént a dolog, csak hogy teljes legyen az összhang.
Mondjuk ez a mondat is rátett az elején (a kis átváltozós szájából): "Úgyis lefeküdnénk, de néha nővel is kell csinálnod, nem?"

WTF2.

Hadd vonjam le a konklúziót: a yaoi-fanok erős paradoxonban élnek. Fiú-fiú szerelmet hirdetnek, mert ooooolyan édesek, és persze hogyha állandóan együtt lógnak, az csak CEJELEM lehet, meg a buttsexs igenis jó (miért nem próbálod ki otthon akkor az Intarnetz helyett? D:) de azért persze kár lenne, ha az a jópasi csak a pasiknak szentelné magát, mert mégis édesek vagyunk mi lányok, nameg azért nekem egy FÉRFI kell, aki szerint édes vagyok, és feleség is akarok lenni, stb., stb., stb... Lawl.
Avagy: minden fangirl odakívánja magát a két jómadár közé...? Más nem jut eszembe.
 

Én maradok a hetero párosok iránti szimpátiámmal ha fandome-ról van szó. "Intarnetz worst fangirl" díját talán már ki is érdemeltem. :D

Ide jönne a mentegetőzés, hogy omg, no offense mm'kay? meg hogy nekem is vannak ilyen barátaim, de teszek rá. Aki felhúzta ezen magát, menjen és fektesse az energiáit yaoi rajzolásba vagy ff írásba, vagy a fenébe, essen cejejembe, aztán meg is köszönheti hogy adtam egy kis löketet.

 

UI: RÁJÖTTEM. A mai biszex imó-fiúkák töketlen férfiak vannak a dolgok hátterében! Nem csoda hogy mikor pervy dzsentelmenek szaladgáltak fel-alá a 19. században senki sem volt yaoi-fan. :D

9 komment

Címkék: lol anime idiotizmus perverziók heccsát

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr511169622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pippi 2009.06.07. 22:48:40

OMG U SHULD BURN IN HELL HAT'R BICCS!

(Teakartad...!:D Oh, ez egy üdítő-vidító bejegyzés volt. Vagy annyira nagyszerű ember, hogy túláradó tesztoszteront szagolok a füledtövénélXD ;))

Petruschan 2009.06.07. 23:19:58

Ah, drága ne is mondd. Épp a napokban megint rámjött az FMA láz. Böngészgetek a neten, erre WTF tele van minden Roy x Edward meg Alphonse x Edward (atyaúristen, ezek tesók o_O) fanartokkal! *belehányt a saját szájába* HÁT MENJEN A JÓ QRVA ANYJÁBA MINDEN OLYAN KIS HÜLYE PICSA, AKIK A KEDVENC ANIME FÉRFI KARAKTEREIMET ÖSSZEBUZÍTJA!!! Roy Mustang 1 isten, abszolút favoritom, Ed-et meg elfogadom öcsémnek. (szvsz még kiskirályfinál is alacsonyabb XD) És oké, h Roy kedveli Edward-ot, de NEM ÚGY! Ez sokkal inkább vmi bátyói felelősség tudat. Néha úgy tűnik, apja helyett apja akarna lenni, bár Ed nem igazán díjazza. ^^""

Petruschan 2009.06.07. 23:37:27

Egyesek szerint a yaoi lényege: "mi lehet jobb egy írtó édes pasinál? Két írtó helyes pasi!" bleeeeh @_@ De az is biztos, hogy a yaoi fangörlök nagy része saját magát képzeli az uke helyébe... no comment. -.-#

Hósötétke 2009.06.08. 08:41:36

T-T.... és az a legborzasztóbb, hogy már a videót is láttam. (Lőjjeteeek leee!) Ha egy kedvenced után szörfölsz a youtube-on, elkerülhetetlen, hogy félóra alatt ne akadj bele egy yaoi-slideshows leosztásba... és két írtó helyes pasi egymásba boronálása belőlem igen ellenző hangulatot vált ki... (mijazhogyUraharaésHitsugaya,áááááá!?!) Ezek után ha a conon megint meglátok egy csajt (neadjisten kettőt) "i luw yaoi"-transzparenssel, tuti, hogy lefejelem....

yaoifan 2009.08.04. 23:29:20

Hmmm...Nem is tudom honnan jönnek ezek a gondolatok...Ártott neked egy meleg? Vagy kikosarazott mondván: "Már van barátom" Féltékeny vagy? Vagy csak nincs rendben valami az agyműködéseddel? Szerintem ha egymással szembe állítunk téged egy meleggel akkor mindenki észrevenné ki az értelmesebb mivelhogy a melegek nem írnak így a heterókról. Hihetetlen hogy áradhat ennyi hülyeség egy emberből xD

RyuK 2009.08.05. 12:39:05

@yaoifan: Te valami buzi lehetsz...

Ouzo87 2009.11.13. 03:14:12

Én is valami buzi vagyok...
Ha elvonatkoztatok ettől, akkor tetszett a bejegyzés.
De ezt a cikket normálisként a normálisaknak írtad!
Hiába állítod az ellenkezőjét, árad belőled a homofóbia.
Arra nem gondoltál, h talán ez a melegeknek szól, nem a hardcore fangörlöknek. Rengeteg meleg anime és manga rajongó van, akik gyerekkoruktól kezdve hetero lovestorykat emésztgetnek(meleg irodalom, film... híján), ezért talán ki vannak éhezve a Yaoira, a benne lévő karakterekkel tudnak azonosulni. Mondhatnánk ez JÁR!
Oké, nem érted a homoszexualitást, ennek hangot is adsz( analitikus élmény...) Na én ezt soha nem tenném fordított esetben. Amit nem ismerek, nem tudok megérteni, arról nem alkotok véleményt, esetemben a férfi-nő intim kapcsolatot soha nem boncolgatnám!
Ezek mellett sajnálom, hogy néhány kedvenc karakteredben csalódnod kellett, talán egyesek tényleg túlzásba viszik...Az írásod mondanivalójával nincs is bajom, csak erősen érződik, a "mi formáljuk a világot" hetero felsőbbrendűség, na ezzel már van.

zsebnyusz 2009.11.13. 07:37:42

@Ouzo87: Szeretném, ha igazad lenne, és az ilyen művek leginkább a homoszexuálisoknak készülnének - de a tapasztalatom nem ezt mutatja, nem belőlük van a több, nem ők a legnagyobb felvevőpiac.
Egem nem maga az ábrázolás zavar leginkább. A reakció zavar, amit a legtöbb (heteró) fangirlből kivált; ha tetszik Pavlov-féle reflexként működik, és nemtetszésem a grafikus/animált yaoira is átterjed. Megjegyzem, a yurival sose volt gondom, mert nem dongja így körül ezeregy fan.
Ez a cikk meg egyáltalán nem a való életbeli homoszexualitásról, és az arról alkotott véleményemről szól.

Petruschan 2009.11.16. 14:49:52

@Ouzo87:
"Arra nem gondoltál, h talán ez a melegeknek szól"
LOOL :D Nem, ugyanis ezek annyira nyálas cuccok, hogy a valódi melegek visítva rohannának el, ha egy ilyet a kezébe adnánk. :))
A yaoival nem lenne semmi baj, ha az emberre nem próbálnák mindenáron rátukmálni minden egyes forum-on, és nem ütköznék bele minden egyes lapon amit a google kidob.
A "mi formáljuk a világot" hetero felsőbbrendűség meg valahol érthető, hiszen a heterokk dolga a fajfenntartás. A homoszexualitás pedig egy genetikai hiba, amit el kell fogadni. De nem hiszem, hogy isteníteni kellene. Amúgy meg vicces, miért nem fogják fel a fangirlök, hogy egy meleg pasi sosem lesz beléjük szerelmes. :P
Én amúgy szeretnék egy meleg havert, akivel végre kidumálhatnám a pasikat és őszintén megoszthatnék vele mindent, amit egy heteroval sosem. ;-)
süti beállítások módosítása