HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

A tipográfia, Göring meg a japánok

2009.05.20. 15:11 zsebnyusz

Tipo vizsga kísértett napok óta. készültem-készülgettem, bár közben túl sok Hetalia járt a fejemben.

Erre, mikor odamegyek szépen felkészülve, mi az egyik kérdés?
Ki fejlesztette ki a TeX rendszert? (Ez tulképp. egy olyan szövegszerkesztő, mint a html-kódolás. Nem WYSIWYG (Amit Látsz Azt Kapod (Vazze), hanem WYSIWTF (Amit Látsz az Miaf@sz))
Tudtam rá a választ, kerestem is a nevet, hogy "Knuth", de ekkor meglátom a 3-as válasz: "Hermann Göring".

Azt hittem, meghalok. Egy k*rvanagy teremben visszatartani egy ekkora röhögéshullámot. Hatalmas volt, imádom ezt a tanárt. Ő volt az, aki ezt a zseniális képet berakta a tananyagba. Be kéne járni órára is néha, asszem...

Négyes lett a vizsga!!!!! :D (Imádom hogy a tanár ilyen gyorsan dolgozik, és nagyon jófej is.) Jó lett volna az ötös, de azért ez se rossz. :) *maximalista*

És, mivel boldog vagyok, lefárasztom az agyatokat. Van egy japán játék(?)progi, Vocaloid a neve. Lényegében felolvasóprogi, és dalokat lehet vele szerkeszteni. Egy japán színésznő hangja a minta, és úgy csűröd-csavarod, ahogy neked tetszik. Ez a zseniálisan idegesítő darab nagyon híres (aki végig bírja hallgatni, az kap tőlem egy virtuális hátbavágást - hiába, a virtuális dolgokat én már csak így szórom :P)
 

Figyeljétek azért az angol subbot. Beteg a szövege (én állat meg tudom kívülről...XD). Most pedig megyek és szétrajzolom az agyam. :3

UI: Pippim isteni palacsintát csinálsz, és officiál lógok neked egy rajzzal. Kérj amit akarsz, lerajzolom, kiszínezem. :D

5 komment

Címkék: lol egyetem anime perverziók success happytimez heccsát

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr831133564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hósötétke 2009.05.20. 22:07:15

ÁÁÁÁRGHH... affene se gondolta volna, hogy 250 km-re az embertől képes vagy olyan hatással lenni, hogy a falnak menjek tőled!!! Ez a dal..... s fogadni mernék, hogy holnap egész nap ez fog duruzsolni a fülembe.....áááárghhh.....OLIN!!!!! XD

Don_Jay 2009.05.21. 18:41:49

Ok, ez hivatalosan is elmebeteg. 2:28-ig bírtam és nem tovább. Megmondaná valaki, hogy miért vagyok ilyen sucker az ilyen beágyzott videókkal? Pedig a vége mindig egy súlyos agygörcs. Egyébként hol találsz ilyen videókat...?

zsebnyusz 2009.05.21. 20:45:19

@Don_Jay: Fandome, kedves Jay, mégpedig Hetalia fandome, ahol a lehetetlen is lehetséges lesz, és még történelmileg is alátámasztott. :3

Pippi 2009.05.24. 18:25:10

ne reklámozz:D de rendben, kérek is. mailben megírtam;) megmajdmég privátba'...;) :D
süti beállítások módosítása