HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

Nehéz az életem de mindig van benne valami jó avagy RINYA with capitals

2009.03.18. 22:34 zsebnyusz

Előszöris. Szerelmes vagyok. Plátóilag, mármint.

Ez az ember csodálatos. Barátaim tudják, hogy már egy ideje hajlok a swing és a jazz felé, az utóbbi időben nagy svungot vettem, ha bátor leszek egyszer, elmegyek egy este a pesti Jazz Clubba is.

Egyébként nehéz megszervezni az életem, de látom, ez nem csak nálam van így (kedves Black Ladymnél is hasonló gondok vannak, plusz tudom, ő még ezer más dolgot csinál...). Ja, és ezúton üzenem neki: azóta még elegánsabban öltözködöm. Nohiszen.

Szeretnék több helyre elmenni, vagy csak beülni a Könyvtárba (nem a kisbetűsbe, a nagybetűsbe... :D), eltrécselni egy-két emberrel. Mondjuk az Eugénnal, mert hiányzik. Vagy elkérném megint az Olivér limójából fennmaradó gyümölcsöket. :D (Akik nem élnek velem együtt: egy értelmi táraságban, filozófusok és egyiptológusok között én, a NAGY ANGLISZTIKUS (...) képes voltam kézzel befalni a citrusdarabokat a fentebb említett fiatalember poharából. (Önként adta oda, hé!) Hja, kérem, a legjobb felszedős dumám: "Kiszívhatom a citromod?" :D)
Vagy csak ha megint hárman együtt lehetnénk (Pippem gyógyult lábbal, Vercim válláról(?) meg kerüljön már le a KŐ... bocs, rossz vicc :P ) boldogan és felhőtlenül, mint előző félévben.

De nem, mert ott a munka, a tanulás, a családom (aka a Vérem, kivel együtt élek, s kit egyre jobban és mélyebben tudok szeretni), a hobbim, a tánc, ugye... Apropó, tánc. Június elején fellépési lehetőség lesz, úgyhogy bezsongtam, gyakorlok sokat, menni akarok feltétlen. Persze a vizsgaidőszak ha közbeszól... De múltkor fátylaztunk és imádtam. El se hiszitek, milyen csodás érzés. :3

Ja, és: már nem vagyok KFC-szűz. :D/D: (?) Ma ettünk, Vérem javaslatára. Nem volt rossz, csak csípett, nomeg a kedvenc majonézem nagyot dobott rajta.

Mitis mondjak? Tavasz van de hull a hó (Hűvösvölgyben szakad), minden hajszárító, mit kézbe veszek elromlik és nem találok egy nekem való táskát.

"...let's fly, let's fly away..."

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr391010852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hósötétke 2009.03.19. 17:34:58

Még elegánsabban? Ohaj. Örülök, hogy zajlik körülötted az élet, és Te ezt mazochistaságból még élvezed is... Csak így tovább, baromira büszke akarok lenni rád! XD And all that jazz...

Bleed · http://csakos.blogol.hu/ 2009.04.04. 16:05:07

Annyira szereted a barátod h kétszer írtad le

zsebnyusz 2009.04.05. 16:38:48

@Bleed: Noprob, nagyon örülök (már-már megtiszteltetés :D) hogy olvasol!
süti beállítások módosítása