HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

Sugar High! - mert a cukor jó

2008.12.12. 01:41 zsebnyusz

Először is önvallomás, hogy miért hajnali egy után esek neki a bejegyzésnek... a mai nap oly élménydúsnak sikerült, hogy hazaérvén hétkor (bár meg mertem volna esküdni, hogy nyolckor), belebújtam a pizsimbe és elszundikáltam. De háromnegyed nyolckor jön sms Bogyótól, hogy nem vagyok-é véletlen a campuson. Visszahívám, nem, mondom, nem túl összeszedetten (álmos voltam meghát időhurokba is kerültem, ugye), sajna nem vagyok ott, de bizonygattam, hogy szeretek vele beszélgetni (asszem :D) meg holnap majd talizunk. Puff vissza álomországba, de 10kor felpattantak a szemeim. Na hopp megittam egy pohár vizet, egy bögre teát majd egy bögre instant levest (ebben a sorrendben), TVztem, gépen filmet néztem, most pedig szenvedek, mert fáradt vagyok, de még nem eléggé...

 

Szohóval, vissza a lényeghez. Ma volt quartettünk privát karácsonya, és, bár mindegyik ajándéknak őszintén és boldogan örülök ("boldogan örülök" basszus ilyen idiótaságokat honnan veszek? Egyre nehezebb ez a magyar nyelv...), a legszebb ajándékot mégis Edward koma adta: Élményt, nagy É-vel.

Már hetekkel ezelőtt is hangoztatta, hogy jaj ő mekkora zseni (az is, azt sose kérdőjeleztem meg, hiába baszogatom :)), mert olyan helyre visz minket, hogy még, és elalélunk, meghalunk, újjászületünk, stb. stb. De még húzom a kedélyeket kissé, mert írnék a szerdai/csütörtöki napról. Szerdán hihetetlen meglepetésemre szolgált, hogy Nyelvtudományból is ötöst kaptam (ki lettem kiáltva strébernek... itt is! D: Még Bogyó is megjegyezte, hogy nem vagyok "igazi bölcsész alkat"! Zomfg, itt süllyedek el :P ), meg az este is jól sikerült (életem eddigi legjobb éjszakai csövelése volt a Hősök terénél).
Na ma meg egy előadás, amin csak testileg voltam ott, aztán irodalom szeminárium jegybeírás, ami nagyon kellemesre sikeredett, szeretem tanárnőt, meg is mondám neki, ő pedig örüle. Nem volt nagy meglepi a jegy, lévén hogy stagnáló a teljesítményem. Nem mondom ki konkrétan a jegyet, mert nem akarok még nagyobb strébernek tűnni. :P
(Egyébként most azontúl, hogy izgatottan várom az eredményeket, hogy felvettek-e amerikanisztikára, gondolkodóba is estem - még mindig szeretem az irodalmat, de a nyelvészet (egy specifikus területe) is nagyon érdekelni kezdett... mi lesz velem? :P )

 

Nade a lényeg: miután Ninára többet vártunk, mint amennyit hölgynek várakoztatni illik - bocs LÁV :) - (megjegyzem a kultúrális űrt leginkább V for Vendet--- izé, V for Victor elvtárs töltötte ki), szóval elindultunk, s mekkora meglepetés...

http://sugarshop.hu/  ->>> ide mentünk. Aminek én ROHADTUL örültem (és ez még nőies volt :)), főleg mert már hallottam róla. Hát a hely eszményi, eszméletlen, esztelen, esz... esz... esznivaló, izépardon, ennivaló! :) Mégiscsak tudja Ed kollega, mivel kell a nőket meghódítani - CSOKI és CUKOR.

Egyébiránt Vercimtől egy csodás nyakláncot kaptam, már rég szerettem volna egy hasonlót és hordani is fogom :), Pipptől fürdős élvezeteket biztosító habfürdő mellé egy "IDIÓTÁKKAL VAGYOK KÖRÜLVÉVE" kitűzőt, ami egyébként régi álmom volt! :D Jaj meg LÁLLIPÁP-ot!!!!

Szóval egy kör sütizés után Ed volt olyan metáltündér és állt még nekünk egy kör gumicukrot, illetve, ahogy a másik terméket elneveztük, Bogoly Berti féle Mindenízű Drazsét... Innentől beállt a Sugar High állapot, ami az enyhe becsiccsentéssel egyenértékű laza agystátusz, akkor keletkezik, ha túl sok cukros dolgot ettél, és hiperaktivitást, jókedvet és bolondozást von maga után. Jó, bevallom, nem volt szép hangosan kiejteni a "dugni" szót az öreg párocska előtt, de no, nem érdekeltek abban a percben... :P

Aztán hazaindultunk, a metrón egy eléggé "erotikus" bácsiba botlottunk, aki kék szemetesszsákban vitt valaminemű árut, mely(ek)et pénisz formába rendezett és azonmód örömet is kezdett szerezni a tákolmánynak. Mikor leszállt ("megyek a BÉEREFKÁRA!" - ma is szeretném tudni, ezt kinek címezte...), úgy tört elő belőlünk a vihogás, hogy még.

Az estém további része pedig a legelső bekezdésből ismeretes... :)

Jó volt ez a karácsonyozás, bár kétség kívül az tenné teljessé, ha végre Ed és Verci is publikálna róla / egyáltalán, valamiről... D:

Jövő héttől vizsgaidőszak, melynek elejét nemcsak tanulásra fordítom, hanem arra is, hogy Véremnek (Bratyó) karácsonyi ajándékot kajtassak, mert eléggé specifikus a dolog. Ja és az első két vizsgám Infó és Filozófia. Hümm Hümm. Ha csak feleolyan sikeres leszek mint Fekete Hercegnő, már hepi leszek (igaz nekem szigorúan írásbeli tesztjeim lesznek).

Szólj hozzá!

Címkék: barátok édesség

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr86818344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása