HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

Meh

2010.05.13. 19:28 zsebnyusz

Szóval most volt a szorgalmi időszak utolsó hete. Eléggé kivoltam így az elmúlt négy napban a halmozott ZHk meg beadandók miatt, abszolút fáradás, energiaital, amihez tényleg csak végső soron nyúlok. Na ezek után ez a lightos vizsgaidőszak a maga 5 elszórt vizsgájával semmiség csupán (majd meggondolom ezt még ezerszer).

Mondjuk akármilyen nagy trágyában vagyok, mindig arra gondolok, már csak röpke másfél hónap, és végre mehetek Törökországba... jaj. Meg is éri érte szenvedni, gürizni, spórolni, (fogyózni)...

Na meg azért is elfoglalt ember volnék, mert kinőttem magam a Magyar Hetalia Fanklub elnökévé. Bezony. Egy éve még nem gondoltam volna... meg azt se, hogy kijön a manga itthon... No mindegy, fizu persze nuku ezért, csak az örömteli arcok, meg, no, nem is azért csinálom, arra ott a tanítás.

Múltkor úgy random eszembe jutott, még mikor szülővárosomban koptattam az általános iskola padjait, területi/városi versenyen mindig mekkora sikereim voltak. Meg hogy itt volt nevem... hja. Nem mintha bánnám hogy elmúlt, most van helyette más, amire eszméletlen büszke lehetek (magassarkú-önálló kereset-awesomeness úgy magában). Csak olyan érdekes, mikor ilyen rég elfeledett foszlányok visszajönnek, nem?

Bánom, hogy tavaly ilyenkor olyan szép májusi időnk van, most meg... *sóhaj* mindegy, ez elősegíti, hogy egész hétvégén idebenn tespedjek és tanuljak.

 

UI: sztem 4 napra elegendő koffeint vittem be a szervezetembe az elmúlt 48 órában. De az eddigi jegyeim remekek *lekopog*

Szólj hozzá!

Címkék: fuck énénén efyerem

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr302000883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása