HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

Élmény

2010.01.17. 10:58 zsebnyusz

(igen, manapság gyakran van kedvem blogolni)

Vártam a Deákon a templom előtt (ó hogy mennyit problémáztunk mi azon különböző barátaimmal, hogy nincs is tornya és mégis templom... hmmm...). Szóval várok, most ényegtelen kire, maradjunk annyiban: egy magas, sötét hajú fiatalemberre.

Odaérek, olyan hölgyesen késtem 5 percet, és kémlelek, kémlelek, hol van akit megvárakoztattam. Látom, jó 10-15 méterre ott egy magasabb, sötét hajú fickó - ehhez hozzátartozik, hogy valami farkasvakság van kialakulóban nálam, ha sötétedik, s főleg ha fáradt vagyok a távolralátásom jelentősen romlik.

Addig-addig pillantgatok a hapekra, hogy az megindul vigyorogva. Odaér olyan 4 méterre, hát mondom, hiába szimpatikus a feje, olyan +20 évvel idősebb mint akire én várok... Sőt, már karolt volna is át és puszi-puszi, ijedelmemben háromszor elmondtam, hogy jaj, mi nem egymásra, csak a szemem, sötét van, elnézést...

Szegény úriember, hát érezte a helyzet kínosságát, de elnevettük, bocsánatot kért, mondtam, semmi gond mert most mindketten eltoltuk. Ő egy hölgyre várt, aki állítólag nagyon hasonlít rám (kicsi a világ), nekem meg akkor írt az én emberem hogy késik.

Úgyhogy fogtuk magunkat, elkezdtünk a Zoltánnal beszélgetni. Adott is névjegykártyát, mert az RTL Klubnál szervizes. Egyszer még áldani fogom hogy találkoztunk, ha elromlik valamim, érzem... Szóval mondja, még saját készítésű sütit is hozott a hölgynek, meg olyan dolgokról eldumáltunk szűk 10 perc alatt, hogy na. Mondja is, de aranyos vagyok (előtte meg, hogy szégyenlős. Egyiket se tagadom :D) hogy nem sértődtem meg. Hát, legalább eltelt az idő. Aztán együtt kezdtük el stírölni az egyik gyanúsan egyedül álldogáló hölgyet, aki meg a mobilján pötyögött. Aztán megvitattuk, menjen oda, hátha. És igen, az ő hölgye volt, csak kissé gonosz módon sapkát húzott, így nehezebb azért valakit első randin felismerni. :P

Mindenesetre én még vártam olyan jó 5 percet, ott korzózott egy kevésbé szimpatikus fiatalember, csak azon imádkoztam hogy ő azért ne jöjjön oda.
De végül megjött az emberem, úgyhogy nem kellett a hidegben állnom, de ez már egy másik történet.

 

UI: emelje fel a kezét aki szerint a jó kocsi + fehér vezetőkesztyű észbontóan szexiálos összeállítás. És nekem inkább az utóbbin van a hangsúly. Mármint jó kocsija mindenkinek lehet (na persze :P) na de fehér vezetőkesztyűje... :)

Szólj hozzá!

Címkék: budapest lol happytimez szexiálos

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr651678762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása