HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

Kedves Naplóm

2009.12.30. 19:01 zsebnyusz

Te, aki ismered minden nem publikált bejegyzésem, minden olyan gondolatot, amit félek megosztani, minden olyan történetem amit rettegek publikálni - és azokat is, amik megjelentek persze, meg sokkal, sokkal többet.
Tudod-e, hogy érzem magam most?

Mert ha Te tudod, legalább ketten leszünk, és nem érzem magam olyan egyedül.

Hiába mondom el, hiába sírom ki magamból, más sohasem fogja érteni. Utálom ezt a világot a fájdalmasan kegyetlen tökéletlenségével, és hogy minden elveszik a részletekben. Én is. Megyek, csinálom, szeretem... és néha megállok elgondolkodni.

Mikor lettem ilyen sekélyes? Ha tudnád, hogy érzem magam most, elmondhatnád.

Múltkor majd' elsírtam magam, mikor Szolnoknál ment a vonat és eszembe jutott, hogy vágtunk át árkon-bokron Susival meg Enikővel évekkel ezelőtt, kezdő kommandósokat megszégyenítő bénasággal. Hiányzik. Furcsa, mert mindig is kívül álltam az ottani "társadalmon", sok sebet szereztem. De az érzés - hogy nem gondolkodsz sokat, hagyod magad sodorni, mindig vannak körötted emberek... az nagyon hiányzik.

Menekülök, érzem, futok valami elől. Minden tettemmel, minden mosolyommal, minden fennhangon énekelt Sinatra-számmal futok, menekülök. De már tudom, érzem itt benn, hogy nem mehetek sokkal tovább, így nem, amíg ilyen sokminden köt a "való" élethez. Mert ez a tökéletlen élet rábilágít, amit művészetnek, őszinte imádatnak vélek, csak üres szemfényvesztés, önmagam hiábavaló foldozgatása.

Mostanában gyakran elgondolkodom, mi lenne velem, ha elvennék ezeket a haszontalan álmokat tőlem, amik az életem minden unalmas és mozgalmas másodpercébe belefurakodnak? Szürkébb lennék, igen, de... biztos nem csalódnék ennyit.

Csakhogy én nem akarok szürke lenni, ez a borzalmas bennem. Valahogy ki kell tartani. Valahogy...

Kedves Naplóm, ha tényleg jól ismersz, tudod, miért mondom mégis, hogy szép és jó év volt ez. Tudod azt is, miért gondolom azt, hogy az életet, de még egy évet is lehetetlen röviden úgy összesummázni, mint tavaly ilyenkor tettem.

És ha igazán, igazán jól ismersz (bár attól tartok, ez esetben már egy kicsit félnem kéne tőled), tudod azt is, hogy miért hazudok magamnak folyamatosan, egyetlen századmásodpercnyi szünet nélkül.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr771633478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hósötétke 2009.12.31. 17:01:20

Tudod, drága Gazdám, elhanyagolsz néha. Sok mindent tudok rólad, de hiába, mert eltűnsz és amikor legközelebb látlak, a szemeid könnyekkel vannak tele. Nem jó ez a viszontlátás így. Pedig hiányzol. De mit tegyek, ha csak "eső után köpönyeg"-alapon tudok dolgaidról? Segítenék, de így nem tudok.

Pippi 2010.01.02. 21:35:45

Nem baj, Olin, ott hazudsz magadnak, ahol jólesik, én őszinte maradok -ennyit tudok jövőre is felajánlani, meg még...tudodmit...;) Sékszpírnek nem volt igaza, ez a világ nem színház, hanem kupleráj és mi meg ringyók vagyunk, akik folyton csak szopnak...
(pardon, bocsánat, hogy elnézést...:))
süti beállítások módosítása