HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

Napiszar

2009.03.29. 00:15 zsebnyusz

Ma zöld voltam. Fél kilenctől fél tízig nem ment egy elektronikus berendezés se nálunk. Lawl. Ültem a sötétben, telefonfénynél.

De nem is erről van szó. Mert a napiszar.com segítségével az internet szennye mindig elér hozzám. És mondom, bár nem ez a legnagyobb állaccság, de be kell szólnom (addig legalább lejön a torrent).

Eredeti innen származék: http://privi.hu/plasticworld_

No kezdjük is el. (A csajnál minden mondat egy sor.)

Krisztinának hívnak , 15. élet évemet töltöm,és Vácon élek *-* 
Aw, srsly? Akkor már te is a Nagy Bölcsek közé tartozol, csillagszemű.
Egyszerû leszek,és konkrét hogy megérts.
Na igaz, ma már ha nem vagy konkrét, az gáz, sőt, érthetetlen. Ezért is kell lerohanni például a fiatalembereket, meg "nyomúni" mert az nem nőies, ha csak kétértelműen mosolyogsz. :)
Van egy barátom,akit leírhatatlanul szeretek :)

Van egy barátom,akit leírhatatlanul szeretek :)
Ezt a világon a legfontosabbnak tartom.

Amíg össze nem vesztek és szétmentek, mint az emberek nagy része. Persze amíg  nem ejtik seggre az embert, addig álmodozik… de azért hogy a szerelem legyen a legfontosabb…? Te sem éltél még  meg túl sok mindent. :P
A Radnóti Miklós Általános Iskolába jártam.
Aztán most tovább léptem és jöhet a következõ szint.

Lvl up mi? :D Nem mintha lett volna választásod a továbblépéssel kapcsolatban…
A Selye János Humán SZKI.-ba megyek tovább angol-informatika szakra.

Ebbe nem kötök bele, tanuljad az angolt. De remélem nem csak divatból ment be az az info.
Nem tudom megérteni az undoritóan primítív embereket..

Undorítóan primitív? Hmmm… na ezt elemezzük. A primitívség nem egy pozitív dolog, de hogy undorító legyen…? Egyik intelligencia dolog, másik ízlés… ez olyan, mint hogy nem szeretem az édes rózsaszínt. :D Pedig az (a feketével kombinálva!!!) a legemóbb emószín!!!!!!! És ne akard őket megérteni, ők se akarnak téged. :D
Lehet hogy más az élet felfogásom..Persze én számból is kiesik néha egy csúnyaszó.

Szomorúbb az annál, hogy az életfelfogást külön, a csúnya szót meg egybe írod…
Ha felidegesítenek ,esetleg lefárasztanak akkor lehet hogy nem is csak egy:)

Miért sejtettem…? Talán mert a „b*zdmeg” már átvette az „ööö” töltelékszerepét?
Jó,de bevallom..Felvállalok mindent amit kell.

Azt is, hogy éretlen emórahajló lyány vagy? Vagy azt nem kell felvállalni? :D És ezaz, csak keményen, mert mi mind egyéniségek vagyunk! (Én nem!!!)
Oké, én is néha(elégsokszor) gyereks vagyok mindenen nevetek,viccelõdõk stb.

Én vagyok a buta, ha 15 évesen úgy gondolom, NORMÁLIS, ha egy lány sokszor gyerekes? Ekkorát fordult a világ, hogy 14 fölött már egzisztencialitásról kell társalogni a haverokkal…? Wtf srsly.
De látom a dolgok komolyabb oldalátis

Kár, hogy nem tudom, mi az az „oldalátis”, de hiába, nem érhetek fel egy mai tizenötéveshez. D:
Baráti társaságomban szinte mindent megtudunk beszélni..
Még olyan dolgokat is amikrõlaz emberek 60-70%-a nem szeret beszélni:)

Százalékokkal mindent ki lehet fejezni, ezt az emberek 75%-a tudja. (Figyelitek milyen jól bemérte a számokat? Szerintem már elvégzett egy társadalomismereti kurzust, csak titkolja!) Na beszélgessünk a hüvelygombáról! Vagy a megszorító intézkedésekről? Esetleg arról, hogy pár évtized múlva a vízkészlet hiánya háborúhoz vezethet? Mert hogy ezekről nem szeret az emberek nagyja beszélni. De szerintem ti még ennél is keményebb dolgokat „nyomattok. :)
Ez miatt nagyon szeretem a barátaimat.Fõleg Fannit és Diát..
Õk azok akikre mindig számithatok.:) igen,és még a barátomra:)

Persze, merrr a szerelem, szerelem, egész este az autómat szerelem. Az első mondat még érthető is lenne (nem értelmileg, logikailag :D), ha nem csúnyulna ott az „ez miatt”. Plíz. Oda nem ért el a nyelvújítás 300 éve?
Nagyon nem szeretem hogyha valakit lenéznek a kora miatt

TIPIKUS 15 ÉVES DUMÁJAAAAAAAAAAA! DE TUDTAMMMMMMM!!!!
MInt például "kis pisis" meg "vén róka"
Teis voltál olyan kis pisis és tudod hogy neked hoyg esett amikor ezt csinálták veled.
És még te is leszel valószinüleg oylan vén róka és tudod milyen lesz...
..ha megszólnak az utcán a korod miatt:)

Nemtom, de hozzám sose jöttek oda az utcán, nem szóltak meg a korom miatt… Titeket, Kedves Olvasóim? D: Lehet van „Beszólós Banda”, aki korokra specializálódik? Max akkor, ha járt a pofám. De akkor még jó is, hogy letorkolltak, ami jó is volt, mert nem szálltam el. :D  Ja, és a vén róka az dícsérőbb kifejezés, a „vén picsa” és „vén f*sz„ helyesebb párjai a „kis pisis”-nek
Nem értem .. végig smárolják a fél szórakozó helyet,aztán sírnak h õk mért nem találtak rá az igazira..:)

Inkább nc. :D Legalább ezeket a féle hölgyikéket még kinézik…

Talán ha az emberek 50%-a gondolkozna megváltozna a földön az élet.

Gondolkodnak, de HOGY… És ha az emberek legalább fele intelligens ember módjára gondolkodna, biztos nem ilyen gyerekeket nevelnének. :P
Sose voltam jó tanuló az iskolába,,lehet hoyg picit lusta voltam
És sose szerettek a tanárok..leht hogy valahol ez is közrejátszik.
Új iskola,új tanárok,új közösség, remélem jobb tanulmányi eredmények:)

A tanár, mint a kutya, megérzi, mi? :D Lehet, hogy lusta voltál? Lawl. Ne hidd hogy jobb lesz, ez nem Dáktorháusz ahol hirtelen megvilágosodnak az emberek, pedig előtte mindent eltoltak. :P
Utánna meg célozva az Egyetemet. Nagyon reménykedek...

Lawl no2. Előbb ezzel a mentalitással aközépsulin verekedd át magad, aztán meglátod, lesz-e még elég egyetem addigra.
Zeneileg inkább "modern tánczene" mostanábban nagyon csak az:)
De semilyen zenei mûfajjal nincs problémám.

Tehát tecccnóóó. :D Meg az a borzalmas Márk, és egyéb szennyek. Ja és multikulti zenés, persze, ez kell hogy jófej legyél. Deathmetalt hallgattál már 1 óra hosszában? :)
Meg az ember már csak ember marad..és ne itéljük már el egymást az miatt hogy ki-ki miylen zenét hallgat,,  ez alatt értem hogy "megverem mert vasalt hajú retros" köszönjük már párszor megkapták barátaim is.Elszomorít..

Engem a földi készletek pazarlása szomorít el, de hát nem vagyunk egyformák. A provokálás tipikus a korosztályodra, egyébként meg Antifaces. És a retrosnak nem vasalt a haja, mert az IMÓ. A retrós régi öreg Fenyőt meg Táncdalosokat hallgat. Meg a Bitliszt. Ami dícséretes.
Jó énse vagyok tökéletes és nem is tartom magamat annak.
Nem is akarok annak tûnni..nem is akarok ugy írní magamról mintha ugy tünne

PEHEHEERRRRSZE.
De ha esetleg ez az egész valakinek ugy tûnt volna akkor most közlöm én is tudok a hibáimról és sose voltam és sohase leszek tökéletes mint ahogy senki:)

Kibújt belőlem a Csernus: KI A F*SZOMAT ÉRDEKEL?! AZT HISZED EZZEL AZ ÖNBIZONYGATÁSSAL BEHÚZOL VALAKIT IS A CSŐBE? Hát nézz már magadba, hogy csak eltitkolod a szánalmas véleményed a szánalmas egzisztenciádról!!!
… Khm, köszönjük, Dr. Cs.

 Viszont most nagyon komolyra vettem a hangot inkább el is köszönök.:)

Vigyázzunk, nehogy túl komoly legyen a hang, az is gáz egy 15 évesnél. Istenem, végre vége. Mekkora lúzer vagyok hogy éjfél után ezzel foglalatoskodom. :D


4 komment

Címkék: lol miegymás idiotizmus sötét heccsát

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr721032269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hósötétke 2009.03.29. 22:18:17

Ne torkold le a fiatalságot! /Még akkor se, ha a blogolvasóid ezt kifejezetten élvezik XD./ Majd 17 éves kora környékén könnyedén állon vágja az Élet és seggre ül. Ott majd csendesen elgondolkozik - és vagy feláll vagy ott marad. Engem inkább az szomorít el, hogy ez csak egy ilyen a sok közül.

zsebnyusz 2009.03.29. 23:11:43

@Hósötétke: Na miért, EBBŐL:
www.napiszar.com/wp-content/uploads/2009/03/csics153905889471.jpg
mi lesz szerinted? :D A sok sminktől és butaságtól meg se csapja az Élet ezt soha.

Vagy akit túlzottan megcsapott...
www.napiszar.com/wp-content/uploads/2009/03/buzinyeli.jpg

Bele se merek gondolni, engem ki tart el majd Nyugdíjas koromban :P

Hósötétke 2009.03.30. 11:18:22

Rájuk pedig a jól ismert bibliai frázis alkalmazható:
"Boldogok a lelkiekben szegények, mert övék a mennyek országa." Azt természetesen nem mondom, hogy ez nagyon fair lenne a magasabb intelligenciaszintű egyedekkel.
A nyugdíj még messze van, előtte még nekünk is le kell tenni egyetsmást az asztalra! Inkább ezzel törődj, mint korunk intellektuális szemétjével! (a kedélyed és hangulatod megőrzése érdekében!) XD

Bleed · http://csakos.blogol.hu/ 2009.04.04. 19:18:53

annyira szereted azt a barátodat, hogy kétszer leírtad
süti beállítások módosítása