HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

Nem akar ez menni...

2008.12.30. 10:17 zsebnyusz

Már komolyan, a bús p*csába kívánok mindet: a lakásom, vizsgaidőszakot, hideget, úgy kb. a fele emberiséget, a BKVt.... legyen már február, a Zisten áldjon meg titeket...

Kezdődött ezzel a rohadt hideggel. Hiába öltözöm rétegesen, mikor kilépek az utcára, megfagy minden porcikám. Jajmeghogy mellette tanulni is KÉNE, bár ritkán és kis mennyiségekre tudom magam ráveni (jobb szeretek előtte kb 3-4 nappal nekiveselkedni emberesen, akkor van rajtam nyomás és az agyam is jobban fog). Oda-vissza kell majd járkálnom Pest és kisvárosom között vizsgaidőszakban, ez se túl szívderítő dolog (pláne ha megint sztrájk lesz..... :S).

Ja és a BKV is fel tud húzni: a pofátlanság netovábbja, hogy idén is drágul a jegyár, már most (amikor, bazz, 240 körül van a benzin... 100 ft-al olcsóbb, mint nyár elején!), ok, hogy 20 Ft, de jövőre már tuti átlépi a 300 Ft-ot is egy sima vonaljegy ára. Egy VONALJEGYÉ.

A bérletre már nem is merek gondolni... ja, igaz, ne is merjek, mert a legtöbb helyen NEM ADNAK MÉG KI JANUÁRI BÉRLETET! Hát ez frenetikus. Nem egy ablaknál hallottam veszekedni a diszpécserrel a vevőket, hálisten, nekem elég lesz majd 6-án vennem újat, de ez mégis csak nevetséges...

Nameg. Oké, hogy feljöttem most is, napközben ellibbenek ide-oda (tegnap is, ma is, van azért dolgom...), este, hogy kiolvasszam magam, jó forró fürdőben áztam. Hallom ám, hogy csenget valaki, tehát hazajött egyik bérlőtárs. Nem túl meglepő, főbérlőm volt az, gondoltam hogy Szilveszter környékén visszajön. De hogy ő mekkorát nézett mikor meglátott... Telfonált utána egyet-kettőt, majd elővette a sírás.

Hja, tudtam mi a dörgés. Meg is sajnáltam volna, ha lett volna szabad kapacitásom, jelenleg épp nem volt (Pippi miatt rándult görcsbe a gyomrom ugyanis, de végül nem lett semmi gond vele :P). Merthogy zavartam, főbérlő felhívta a párját, hogy így fogalmazzunk,éshát igen, nem arra számított, hogy ott "rontom" a levegőt. De most verje ki a balhét, hogy miért vagyok fenn, mikor ugyanúgy kifizettem a bérleti díjat? Ő is tudta, hogy ez képtelenség.

Oké, nem vagyok annyira szemét, megvacsiztam és húztam a szobámba, elő se kerültem onnan, megvolt a magam baja (főleg ami az irodalomtudományt illeti).

Azért én már szeretnék átköltözni a másik házba, saját szobába, nyugalomba. És így a végére eléggé elegem lett 2008-ból, pedig nem kevés jó emléket tartogatott. Na majd lehet hogy sorba veszem azokat is...

Szólj hozzá!

Címkék: békávé énénén borúlátó

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr40848242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása