HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

Mennyből a Zangyal - béta

2008.12.23. 18:57 zsebnyusz

Nohát, mindjárt itt van mindenki kedvenc és námbörván import ünnepe, a Karácsony, mely minden évben egyre és egyre amcsisabb lesz ahogy telik az idő és ahogy jönnek az új-régi filmek a témával kapcsolatban a Tengerentúlról.

Tavaly óta itthon is van fényfüzér az ablakokon (ami engem kifejezetten idegesít), ajtó- és egyéb díszek szereteszéjjel "dobálva" a lakásban (igaz, ez már nagyon régóta szokás). Hümm, mi még visszafogottak is vagyunk, mert nem szórjuk tele a kertünket is borzalmas karácsonyi szobrocskákkal, meg nem akasztrgatunk a kandalló fölé zoknit (lévén nincs kandallónk...). Mikor kicsi voltam, még természetes volt a Jézuskától kérni, ma már arra eszmélek, ez egyre ritkább köröttem (azért mi a családban aktívan használjuk a "Majd megdumálom a Jézuskával" kezdetű frázist).

Lényeg hogy a kommersz hangulat engem is elkapott még 20-án este (s azóta is fogva tart), mikor Bogyó Bával nyitottuk az ajándékozások sorát, majd másnap a családommal (legalábbis a két férfival) léptem el bevásárolni egy Legkisebbisszámít-ba, s furcsamód jól éreztem magam közben (pedig én csak két üveg sört vettem magamnak, tehát nem ennek tudható be a dolog :)). Egyszerűen jó volt tudni, hogy ott (meg itt, meg amott, meg sok helyütt széjjelszórva :)) vannak a szeretteim, nemsoká Karácsony, és együtt lehetek a családommal (hiába, a távolság megszépíti néha a kapcsolatokat......).

Azóta hogy hazajöttem, sokszor elkapott a párórás gémerkedés, és anyám roppant meglepő módon rámhagyja, sőt mondja, nyugodtan. Hmmm. Megéri ritkán hazajönni.

Pippi írt a blogjában az evésről. Nos, azontúl, hogy vasárnap este nagy spontán elmentünk családdal a Betyár Csárdába, és ettünk jó hagymás-zsíros-fűszeres nehéz kaját (nekem, mint leggyengébb gyomrúnak nem lett bajom egyedül...), nem mondhatni, hogy megterheltem a gyomrom. Ezúton üzenem Neki, sajna nincs már Nagyim, aki megtömhetne. :(
Szendvicset eszek, naponta vagy 3-at is, meg Idesapám amit csinál (aka húsleves és ma milánói). Nagyon ügyes az "öreg", tudatosan főz, rákészíti a gyomrunk a "nagy megterhelésre". :D

Én is besegítek azért, pont ma csináltam mézeskalácsot, több-kevesebb sikerrel (ízre állítólag finom volt, ha a külseje nem is biztató... én nem kóstoltam, mert mire kész lett, a látásától is hányingerem lett...). A szobám kb 3 napja vár takarításra, nem tudom, mi lesz, olyan megint mint a frontvonal. D: Lévén hogy igazi lilás lányszoba, nem áll neki jól a sok szétdobált ruha, kacat és a sok-sok-sok PS2/PSP játék/vezeték és a rengeteg szétdobált dvd...

Ajándékok! Idén, tekintettel a médiás felhívásra, mi is spórolunk a csomagolópapírral (bár későn, már vettünk vagy 10m-t......... No Comment) : anyum ötlete, hogy amit ők Apummal ajándékoznak nekünk és egymásnak apróbb dolgokat, ne egyenént csomizzuk be, hanem vonjunk be egy-két szép dobozt csomagolópapírral (per fő :P) és abba tegyük ömlesztve. Szerintem ez szép és hasznos módszer, mind a hárman megszavaztuk. :)

A fa idén új helyre kerül (majd lövök róla képeket), az előtérbe, olyan meggondolásból (szerintem legalábbis) hogy minden fordulatnál leverjük. Ja és én díszítem, mint évek óta. Csak most zavarni fog a sok járkáló ember, s a legnagyobb szerencsétlenség - hogy közben nem láthatom a TVt!!!!! D:

Kíváncsi vagyok, miket kapok (bár tudom, nem lesz sok, de nem is bánom), főleg, hogy kb 3 kérést fogalmaztam meg, de Anyumék mindig meg tudnak lepni (remélem, idén is hasznos ajándékokkal :PPPP). Az én Jézuskám elég szegénykés lett idén, ki is fejeztem bánatom a Család irányába, de legalább tudom, mindenkinek azt vettem, amit igazán szeretett volna.

Itt emlékeznék meg Enikőről, akinek a multkori ajándéka olyan jólesett, hogy még. (Az ajándék esszenciája persze csoki volt, de a "körítést" is nagyon megszerettem :D)

Mit is írhatnék...? Holnap Karácsony! Úgyhogy öltöztessük kicsit át a lelkünket valami ünnepibb göncbe!

1 komment

Címkék: filó kommersz

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr13838815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pippi 2008.12.23. 22:53:04

Hát igen, megharapnám én Kegyed mézeskalácsát:D
Biiiztos frankó lett;) Naja, végre Valaki, aki még hagyományos értelemben örül a karácsonynak és értékeli az "amcsi"-nál régebbi tradíciókat:) Különbenis, a karácsony vicces. Ilyenkor van minek összetörnie, leesnie, odaégnie.... Ez benne az izgalom!
süti beállítások módosítása