HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

Egy év

2010.11.27. 16:47 zsebnyusz

Egy év, az még egy oldal sincs bejegyzésekből az adminfelületemen.

Egy év a papírokban és könyvekben, apró emlékekben nagyon jól mérhető, ami pici lakásomban folyamatosan halmozódik.

Egy év, és a ruhatáram és lassan, de biztosan cserélődik.

Még végiggondolni is sok azt, amit azóta éltem meg, hogy - két nap híján - egy éve ide költöztem, az én pici, szívemhez oly közel álló lakáskámba.

Mennyit tanultam ennél az asztalnál - az íróasztalom valahogy mindig szegény eltávozott nagypapám műhelyasztalát juttatja eszembe -, és azok a nyári esték, amin tárva-nyitva volt az ablak és majd' meghaltam a hőségtől így is, és hány szomorú és mennyivel több boldog bámulás a tükörbe! A hangulatos meleg fénye a lámpáimnak, az áttanult vagy átjátszott éjszakák, az énekelve vasalgatás, a nyári éjjeleken ablakban könyöklés, a gyorsan összedobott főztök közvetlen hazaérkezés után... Igaz, mindez egyedül, de mind-mind az enyém és csak az enyém.

De ami bennem történt, hogyan mérhető?

Ha csak augusztus óta veszem is, annyi történt, amit előtte talán remélni sem mertem volna. Ha egyszer valaha szeretném meghatározni, hol és mikor is nőttem fel, biztosan az az időszak lesz, amikor itt éltem - éppen ezért ez a szívemnek oly kedves otthonom.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest filó otthonkám

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr282477080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása