HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

Get a life - now for just $999.99 !!!

2009.05.18. 22:57 zsebnyusz

Túl gyorsan szakadt rám ez a vizsgaidőszak,tanulás helyett sokszor csak rajzolok vagy a netet böngészem kisebb-nagyobb dolgok után, esetleg zenét hallgatok - végtelenítve.

Titok, hogy miket rajzolok, nincs életem és fandome-hoz csatlakoztam megint (de lett egy isteni új török barátosném, aki legalább olyan lökött mint én, s akivel ha lehetne, az egész történelmet átírnánk...)

Na jólvan gyerekek, azért kaptok valamit:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

  Aki kitalálja, melyik bácsiról csináltam hajnali fél kettőkor rajzot, kap egy e-sütit. A szöveg azért sokat segít.

Nyárra van célom: nyelvet tanulnék. A japán már egy ideje érlelődik, most a török is felkerült a listára (olyan rohadt szép nyelv az, emberek...). Egyébként dolgozom továbbra is, köszönöm, jól vagyok, bár hajtósan.

Illetve. Epret ennék már hetek óta, de nem kapok / amikor ott van, nem vehetem meg mert: megrohad/összenyomódik mire hazaérek/nincs hely a cuccaim között.
 

El akarok menni idén nyaralni valahova~. D:

1 komment

Címkék: miegymás idiotizmus tanulós getalife művészvéna kívánom

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr971130568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pippi 2009.05.19. 21:09:14

Há nemtom, a képről voltak tippjeim, de azon a szöveg sem segítettXD inkább várok a megoldásra:P Nyaralás?? Hát, szerény göcseji hajlékunkat tudom felajánlani, meg egy közös túrázósdit;) Oszt' majd még alakul;) Hiányzol, Szívem^^
süti beállítások módosítása