HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

2009 első posztja - LOL (diák)munkák

2009.01.06. 12:23 zsebnyusz

"Ennél jobbal nem tudtál volna előállni...? *Gratulálok* ..." - mondhatnátok, s igazatok is van. :D
De igazából most, a nagy vizsgákra való készülésben ez volt a legmegrázóbb és legviccesebb élményem, nomeg tanulságos is. :P

Kezdjük ott, hogy kell a zsé. Én nem szégyellem, hogy anyagias vagyok, mert ha nem lennék Dagobert bácsi, akkor záros határidőn belül nem lenne miből ennem/ruházkodnom/tanulnom/egyáltalán, élnem. (Sajna szüleim "csak" az albérleti díjjal támogatnak, vagyis nekem nincs néha pofám zsét kérni, így elég szűkösen élek meg havi 15 ezer forintból.)

Szóval azontúl, hogy aukciós oldalakon értékesítem megunt cuccaimat (a gond ezzel, hogy csak alkalmi, és totálisan kiszámíthatatlan), apróhirdetéseket is adtam fel az elmúlt hónapban, meglehetősen sokat (korrepetálás, fordítás). 1-2 meló össze is jött(/jönni látszik), igaz, ezek lcsó fordítások, nem hoznak majd igen sokat a konyhára - de hát pénz, pénz, nem?

Szóval nem csak feladok, de intenzíven böngészek is az apróhirdetések között, s az alábbi gyöngyszemekre kellett bukkannom (mielőtt kérdeznétek, nem, nem gondolkodtam azon, hogy valamelyikre jelentkezem :P) :

Überkedvenc

"Ne munkát keress, legyél a barátnőm!" LOL. A ribancod, nem? :D Bogyó szavaival élve: "Menjen el inkább kurvázni, olcsóbb."
Megjegyzem, másik helyen is láttam ezt kitéve, ott 300ezer volt az ár. :P

Kellemes időtöltés? Hát az anyád. :D De az tuti, hogy diszkrét. Mivan fiam, olyan ronda vagy hogy a ribinek se kellesz? :P

"Semmit se kell tenned, csak chatelni!" Akkor miért van ott a végén, hogy vetkőzni kell a kamera előtt? :P Plusz gondolom a vetkőzés egyes perverzeknek nem elég...

Az előző duvább verziója perverzióval ízesítve. Lődd magad tarkón, ember... És mi a durva? Ez a hirdetés a mai napig (ma legalábbis) fenn van az expressz.hu-n! Tessék csak a címre rákeresni... félelmetes. :P

Ezt is csak a lúzerek kérhetik... Ugye... ez nem komoly...?

Kicsiny vadászatom alatt találkoztam még lábfetisisztákkal, átlátszó hazugságokkal ("Csak táncolni kell, szexelni nem!" - ja persze), idióta poénokkal ("Nincs szexkötelezettség, max a főnök felé. :D"), stb. De a legszomorúbb, hogy sokan vannak annyira elszántak/kétségbe esettek/perverz idióták (remélem legtöbben a középsők...) hogy jelentkeznek. Ilyenkor jut eszembe a Szex és tandíj c., közepese sikeredett olvasmány, ahol a hölgy prostitúcióra adta a fejét. Maga a szerkesztettség/időkezelés/elbeszélés eléggé színvonalon aluli, de a kényszerérzetet nagyon jól megragadta az író. És sajna nem csak Franciahonban virágzik szerintem a diák/megélhetésiprostitúció. :(

 

1 komment

Címkék: lol diákmunka perverziók szexchat

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr82861188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pippi 2009.01.08. 17:58:06

Elgondolkoztam, nekem melyik lenne ideális... Hát asszem ez a tökönrúgós dolog bejön. Bár szerintem a röhögéstől nem tudnám megtenni....:D

De azért... Szívem, mikre nem lelsz... Jellemző... Kiszúrod a lényeget:P Megnézném, Te miket hirdetsz:D
süti beállítások módosítása