HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

És a nyolcadik napon Isten megteremté a spammailt...

2008.10.11. 18:19 zsebnyusz

Nekem valahogy mindig vannak ezzel "élményeim".
Nem is akármilyenek:
 

1.

Egy álmos reggelen történt még a nyáron, hogy ismeretlen (de nem gyanús) email-ű egyéntől kaptam egy ilyen tárgyú levelet: "Apukámat elütötte egy vitorlás!"
Miafene, mondom.
És elkezdem olvasni nagy WTF fejjel.
A csaj valami irdatlan barom sztorit akart nekem bemesélni a fenti dologról, rossz mesélőkével. Már szinte fellélegeztem, mikor látom, hogy azért célja is van ennek, mert jön a fordulat:
"Néztem most is néhány érdekességet a netről:"
Na ne basszá'. Tényleg? :D
Visszkézből ráböktem a replyra és csupa nagybetűkkel ezt körmintettem drága Szűcs Edinának, szucsedina@2x.hu-ra (hogy találná megy 100 kicsi trójai vírus):
"APÁD EGY FAG ÉS TE IS AZ VAGY BICCS."

Már nyugodtabban aludtam, mert tettem valamit a mai értelmiségért. De nem ilyen rövid ám ez a sztori, mert pár hete ismét megtalált egy még ominózusabb szemétlevél...

2.

"Sziia nyuszoka,
Itthon all a bal, botrany van nagyon:(
Apu es anyu valni akarnak... En ezt nem fogom kibirni!
Apu elmondta anyut minden rohadt kis kurvanak, majdnem verekedtek is:(
Ettol most olyan nagyon depis vagyok:(Annyira elszomorit:(
Most filmekkel vigasztalodok, amiket innet toltok le:
http://taz.freebase.hu
Legyszives irjal, holnap esetleg talalkozhatnank is, hogy egy fergetegeset szeretkezhessunk!
Akkor talan legalabb egy kis idore, elfejthetnem, ezt az egesz szarsagot:(
De talan nem is rovid idore, ha jol birod a kikepzest:PPPP
Cuppppppppppaaaaaaaaaaaaaz: puncicusod:)"

Az ilyen embereken legalizálni kéne a heccsotolást. Komolyan, ettől már az agyam is elszálllt. Kíváncsi vagyok, van-e olyan tüzelő ribanc, aki ha depis, szeretkezne (egy fergetegeset még ráadásul, ecsém... lawl) egy pasival, hogy "egy kis időre elfelejtse".

Na a puncicus vége azért betett. Érzem hogy sikoltva halnak az agysejtjeim ekkora tahóság láttán. :D

Egy dolgot üzennék csak a feladónak:
"Never go full retard."

Szólj hozzá!

Címkék: spam idiotizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr79708824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása