HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

Még nem

2010.03.22. 21:56 zsebnyusz

haltam meg.

Bár tudom, van ezen a sárgolyón aki azt kívánja. :)

Én valahogy mindenkinek az anyja leszek egy idő után. Erre Charlie ébresztett rá a minap, mikor így, majd' 1,5 éves barátságunk után leanyuzott, mert segítettem/tek neki.

Tökmindegy, hogyha idősebb is nálam, mindig előkerül az "anyu" - mint Nyonyónál, nála azt hiszem akkor kezdődött, mikor megkötöttem a sálját, hogy "Ejj, hát hogy áll ez rajtad, az adu ász kártya a kalapodon is félrement, na majd megigazítom..."

Az meg már más, hogy Amaru is mindig anyuzik, Enikő is rajta volt ha épp osztottam az észt (én hülye tacskó) a koliban anno. Manapság Pippinek tudom osztani az észt, már ha nem tűnök el a saját életemben, ami úgy 1 hónapja történik, szóval egyébként ő is anyuzik, ha igazgatom vagy (amúgy tök feleslegesen) oktatgatom.

Van is egy álmom mire öreg leszek.

Én leszek a nincsde.hu új Rózsika nénije.

Mármint az öreglány, mióta feliratkoztam, mindig küld valami kedveset, olyan "tündérbögyörőm" meg "angyalcsikóhalam" dolgokat. Sőt, a vén nőszemély valahogy azt is tudja, hogy hetek óta kitartóan tornázom, pedig nem mondtam el neki. :P
Szóval én leszek az új Rózsi néni, avagy bocsánat, Olgi néni.

És nem Olga néni. Attól egy bizonyos másik Olga néni elrettent.

Szóval Olgi néni napi tippjeire is fel lehet majd iratkozni, osztja majd ott rendesen az észt a maga (akkor már mamás) stílusában. De akkor már hejj milyen korban leszünk! Hologrammos podcastom lesz ami mindig akkor nyílik meg, ha valaki megnyitja a levelem, egyébként este hatkor fogok élőben bejelentkezni, kicsivel az ötórai teám után.
Ja, mert hogy ötre vendégül kell látnom a kis angliai házacskámban a brit királyt. Vagy királynőt.

Úgyhogy érdemes lesz addig kibírni.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr911860914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petruschan 2010.03.22. 23:41:08

és azt se felejtsd el, hogy majd átkiálltok neked integetve az Örsön a villamos megállóból, hogy "Olgikám!" :)
süti beállítások módosítása