HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

Ha lenne időm...

2008.11.28. 20:18 zsebnyusz

... elmennék az Anilounge-ba és megnézném a Dead Space animációs prequel-jét... így viszont marad a letöltés (találkozott már valaki vele, s ha igen, milyen?)...

Mostanában nincs időm játszani, de még csak pénzem sincse perpill kicsippeltetni a PS2-m, tehát a RE:CoM-nek várnia kell... na igen, karácsonyi hajrá az utóbbira a magyarázat (ma csak 4 ezret b*sztam el ajándékokra), az előbbire meg... leginkább a barátom (aki *OHSHIT* nem elég, hogy megtalálta ezt a blogot, de még a cosplayes képeim is... a titkos sötét múltam nem titkos többé! D: Na legalább jónak találta (legalábbis nékem ezt mondta :D)). Ahogy olvasom az írásait, egyre jobban szeretnék én is az ELTÉs lapba befurakodni, mert egyre jobban érzém, lételemem az írás (itt próbálok elfeledkezni a felhalmozódott és elhanyagolt angol fanfiction-jeimről...).
Ja, ha már írás.
Komoly kérdések cikáznak a fejemben (nem, nem az, hogy sonkás vagy szalámis szendvicset vegyek-e a büfében...), az oké, hogy jelentkeztem az amerikanisztikára (bár nem hiszem el, hogy felvennének, állítólag nagy a szórás), de valamiben specelni is kéne. Namármost, mikoron idejöttem, meggyőződésem volt, hogy a nyelvészetet nem fogom szeretni.... Na ezt benéztem. Köszönhető ez a ZSENIÁLIS Nádasdy Tanár Úrnak, illetve annak, hogy egy ZH-ra megtanultam/megértettem az anyag nagyját, és azóta érdekel. De az irodalmat is (még mindig) imádom - melyik légyen hát a spec tárgya? Tudom, van időm, de ez egyre jobban foglalkoztat.

Jövő héten ZHk sora... de előtte még (elméletileg) hétfőn Katalin-nap, azaz a régi gimnáziumomban (Varga Katalin Gimn., Szolnok) a gólyák műsorös napja... érdekel, mert mindig vicces, meg akarom lesni az új generációt, akarok egy sort villogni, és persze a sok ismerőssel találkozni/beszélni (ebben a sorrendben :)). Aztán vissza suli és az utolsó előtti hét "izgalmai"...

Ja, a hét HÁJLÁJT-ja: anyum nyakamba varrt egy díjkiosztót a Néprajzi Múzeumban szombaton... dióhéjban annyi hogy már pár éve elhunyt nagymamám emlékiratait öntöttük anyuval pofás formába, és regionális versenyre beküldtük. Ott anya páradik helyezést ért el, s lám, továbbküldték. Nem tudom, nyert is-e valamit, mindenesetre elmegyünk, én meg Párom. Ja és kiöltözős lesz. Nyamm. Extra jól néz ki öltönyben. :3

1 komment

Címkék: game egyetem énénén

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr47793750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pippi 2008.12.03. 22:23:36

naja, az öltönyös Bogyó már a gólyabálon beleégett a retinádba... miért érzem úgy, hogy az öltöny-témakör valamiféle, alig észrevehető kapcsolatban áll az egyenruha-fanatizmussal?:D Nembaj, ebben is hasonlítunk^^ luw
süti beállítások módosítása