HTML

Mert a világ attól színes, hogy nem fekete-fehér.

Friss topikok

  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:42) Ki mint vet, úgy arat
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:40) Szóval már rég írni akartam...
  • tanarbazis: Sziasztok! A budapesti magántanár-adatbázis! www.tanarbazis.hu Keress tanárt vagy jelentkezz T... (2015.10.02. 16:38) Szintekkel feljebb, ugyanott
  • Hósötétke: "Bocs, de most vár Hannah és Barbara..." XD (2010.10.21. 01:27) Hogy legyen
  • henzus: Nagyon jó cikk! Engem nagyon megfogott ez a sorozat. Először is tullépett a szokásos agyatlan anim... (2010.05.07. 03:31) Magyarország, te csodás...

Linkblog

Brékidáuuun

2008.11.13. 23:06 zsebnyusz

(zene analfabétáknak, a fenti szószörnyeteg a "break it down" magyaros ízű kiejtése... s hogy miért ez a cím? Épp ez a címe a számnak, ami mostanában megfogott...)

Rég írtam már, s dühös hangulatban, gondoltam ápdételek egy kis vidámsággal, mert az mindig kell.

Először is, ami ma megmelengette kicsiny szívem: kaptam egy új iwiw ("fejjel lefelé: MIMI, dehát ez tök érdektelen" by Dombóvári I.) értékelést drága Ed barátomtól, de nem is akármilyet:
"Zizzent game, net, animetard, de ezért szeretjük! :D Néha fogalmam sincs miről szól a vaker, de imádnivaló hallgatni, bár kicsit felmegy tőle a cukrom, meg a vérnyomásom is, de annyi baj legyen! :D Szeret tanulni, de ami fontosabb, szívesen segít és magyaráz! Ráadásul süt, főz, köt, hímez, szoknyában, magassarkúban jár, és jól is néz ki! Világ szóló férfilakossága, hozzá gyűljetek!"

Most mé, amikor csak el próbálom nektek reggelente magyarázni a torrent és a freeleech szépségeit (ezen utóbbi szóra Ed reakciója: "Nem szeretem, ha szidják az anyukám. Pláne nem ha kocka nyelven."). Na meg Ádám csoporttárs is megmondta, "a te dumád még sráctól is fura hallani, hát még egy magadfajta lánytól..."

Kocka lennék? D:
Nem kicsit, nagyon!

De strébernek már nem lennék mondható (ez bezony referencia Amaru blogjára ), vagy mégis? Multkor írázskézsség csoportban (16 lány) enyém lett a legjobb (kis)dolgozat.... 3-as érdemjegyű. :D
Ezek fényében azért mégis stréber vagyok... bár a lelkiismeretem tudna mesélni ezernyi el-nem-olvasott, csak-elméletileg-megtault és ki-nem-jegyzetelt dolgok tömegről... innye, ennyit már a szőnyeg alá se lehetne söpörni! Most írták ki a vizsgaidőpontokat (asszem csak 4 nagy vizsgám lesz), de tökhülyének érzem magam (úgy nem nehéz, h nem jártam be egyes előadásokra... :P).

Nade ami életemet nagyban foglalkoztatja (azon kívül h szegény Bleed gyógyuljon már megfelé... :( ), a Gólyabál!
Tökre meglepődtünk, mert már azt hittük, lement ez a dolog úgy október közepén (aztán kiderült, az az ÁJKnak volt....). Szóval én, mert amolyan *rohadtértelmes* gyerek vagyok, még mielőtt lett volna jegyem, vettem estélyi ruhát. :D (a fejem direkt vágtam le, mert... olyan arcot vágtam, ami levágnivaló volt xD)

Na de remélem szőkeségem kifizetődik és jegyem is akad még rendre. De ez is milyen már, a haveri körrel "menjünk már a gólyabálra a bulizás helyett, mert annál nagyobb buli nem kell!". Azért csak érik a fiatalságban még az igény a szép öltözet meg a bálok iránt... Ed, alig várlak már zakóban! :D Majd lesz fotódokumentáció is, Pippi beígérte, hogy hozza a gépét.

Hmmm, miről is írjak még? Szeretnék, főleg hogy egyes kedves ismiket (Amaru + Enikő) informáljam, mi is van velem ebbe' a hatalmas faluba', de több konkrétum nem jut eszembe... D:

Na tipikus, pont most írt rám Eni, hogy mivan. Itt álljon tanúbizonyságul a világnak, hogy akartam én visszaírni... csakhát lecsúszott a kezem a billentyűzetről... vagy nemtom... D:

Még búcsúzásképp...

TRACTOOOOOOOOOOOOOOOORRRHHHH!!!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: iwiw barátok torrent traktor kocka énénén gólyabál freeleech

A bejegyzés trackback címe:

https://olin.blog.hu/api/trackback/id/tr13768031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása